Welkom bij Mixed Hockey Club Soest!

MHC Soest is een gezellige familieclub met ongeveer 900 leden. Iedereen die van hockey houdt, is bij ons van harte welkom: van jong tot oud, van beginner tot gevorderde.

De club werd opgericht in 1952 en sinds 2001 zijn we gevestigd op een mooie plek aan de Bosstraat in Soest. Daar beschikken we over een modern clubhuis en een prachtig veldencomplex met 4 hockeyvelden en een miniveld.

Onze slogan luidt: MHC Soest dat zijn wij! Dat betekent dat wij met zijn allen de club vormen. Alle leden, ouders van leden, commissieleden en het bestuur vormen samen het kloppend hart van de vereniging. Vele vrijwilligers zijn dagelijks bezig met de organisatie en de planning. Niet alleen op, maar ook rond de velden. Vanuit het idee dat we het alleen samen kunnen doen!

Naast het sportieve aspect willen we een gezellige en veilige omgeving bieden. Waar plezier in de sport voorop staat en waar al onze leden, van de allerjongste jeugd tot en met de senioren, zich thuis voelen.

Namens het bestuur heet ik je van harte welkom en wens ik je veel plezier bij MHC Soest!